Logo
knajpy.krakow.pl
środa, 22 maja 2019 

Forum o Krakowie

Find a place
Random photo
Alchemia
Kliknij by wyświetlić informację o knajpie
gallery >>


Café Rękawka

Przejdz do wizytówki lokalu
Zobacz pozostale fora!

Wasze opinie Utworz nowy watek

Zespół knajpy.krakow.pl nie odpowiada za treść komentarzy, zastrzegamy sobie jednak prawo do usuwania bądź skracania ich treści jeśli jest niezgodna z regulaminem forum. Dane osób umieszczających komentarze są logowane i w razie naruszenia prawa lub dobrego imienia osób trzecich mogą zostać przekazane odpowiednim instytucjom.
Michałek (2003-11-15 15:36)
Fantastyczne miejsce! Jest cisza i spokoj i genialna wprost muzyka. O kawie nie wspomne ;-)
Podgórzanin z Łodzi ;) (2005-01-07 05:35:44, IP: 213.238.117.x)
Wpadajcie do Starego Podgórza! Na prawdę watro, zwłaszcza na (rę)kawke
kaja (2005-04-01 07:49:11, IP: 83.16.4.x)
miło i sympatycznie, wyśmieniite kawy i ciacha!!!
Dodaj komentarz / Utworz nowy watek
Kinia (2003-11-21 14:39)
Warto tam zaglądnąć, to mała perełka podgórza...miło,przytulnie i smakowicie
lillka (2004-02-07 08:32)
jest ok tylko ta muzyka czasami jest baaaardzo usypiajaca !!!!!!!
Dodaj komentarz / Utworz nowy watek
ruda (2005-11-11 10:47:03, IP: 213.238.118.x)
do rękawki chodzę odkąd powstała. nie codzień, ale jednak. jednak traktowanie klientów, jakby zaraz chcieli uciec nie zapłaciwszy i self-service sprawia, że mimo kawiarnianego wyglądu przypomina bar szybkiej obsługi. stara rękawko wróć!
Dodaj komentarz / Utworz nowy watek
daisy (2006-07-07 00:34:40, IP: 83.29.150.x)
muzyka raczej przyjemna, wystrój wnętrza robi niepowtarzalny klimat, można zatopić sie w wygodnym fotelu, no i nowi barmani raczej mili,potrafia doradzić odpowiedni rodzaj kawy, bo wybierać można kawy z wielu zakątków świata.. osobiście gorąco polecam!
Dodaj komentarz / Utworz nowy watek
Krystian (2006-09-08 06:01:08, IP: 213.238.117.x)
Zdecydowanie ODRADZAM. Zachowanie personelu jest po prostu niedopuszczalne. W kawiarni umowilem sie z dwoma osobami na rozmowe kwalifikacyjna. Rozmawialem z pierwsza 5 minut, kiedy pojawil sie kelner i przerwal bezpardonowo rozmowe, pytajac mojej rozmowczyni, co zamawia. Powiedzialem mu, ze pani wyjdzie za 3 minuty i nic nie zamawia. Po 3 minutach pojawila sie nastepna osoba
Krystian (2006-09-08 06:03:07, IP: 213.238.117.x)
Kelner zaczal mi wymyslac, ze robie z kawiarni miejsce swoich komercyjnych poczynan, a moi goscie nic nie zamawiaja i wyprasza to sobie, ze jestem niepwoazny, ze nie po to sa kawiarnie itp. Powiedzialem mu, ze to ostatni gosc i ze jest 13:48 i ma przyjsc o 13:50, zeby sie przekonac, ze mojego goscia juz nie bedzie. Kelner nawijal dalej, wiec wrocilem do rozmowy z moim gosciem, ktory wyszedl po doslownie 2 minutach, razem ze mna. Chamstwo
Krystian (2006-09-08 06:04:27, IP: 213.238.117.x)
Sam pracowalem w gastronomii i wiem, ze rozczarowujace jest to, ze nie wszystkie osoby przy stoliku cos zamawiaja (szczegolnie, ze bylem jednym z 2 klientow w kawiarnii), ale tak juz jest i nie powinno sie w takiej sytuacji stac 5 minut nad klientem i wymyslac mu, ze jego 2 goscie, ktorzy siedzieli po 5 minut kazdy, nic nie zamowili. Myslalem, ze posiadze sobie tam dluzej i popije kawke nad ksiazka, ale niestety obecnosc kelnera-idtioty, bez szacunku dla klienta, odejmuje zbyt duzo atmosferze miejsca. :(
Dodaj komentarz / Utworz nowy watek
paweł (2007-03-11 13:52:15, IP: 91.189.21.x)
dla mnie to bardzo, bardzo ok!! ciekawe miejsce
Dodaj komentarz / Utworz nowy watek
majka (2007-04-29 07:37:53, IP: 91.189.21.x)
wpadam tam czasami. fajne miejsce w Podgórzu. Ogólnie panuje miła atmosfera.Po negocjacjach z barmanką można liczyć na jakiś kawałek na życzenie, ale i nawet bez tego muzyka jest raczej w porządku. sałatek nie próbowałam ale kawa i ciacha- PYCHA;) Wpadajcie
Fanka (2007-06-09 22:38:26, IP: 87.206.244.x)
Knajpka świetna. Smakołyki w rozsądnej cenie, dobra muzyka i sympatyczna obsługa. Do Krystiana: Ciekawe dlaczego rozmowy kwalifikacyjne przeprowadzasz w kafejce?Czyżby się biura nie miało panie robiący wielkie interesy?I po co te trzy wpisy? Nie wystarczył jeden?Aż tak bardzo nie umiesz sobie z emocjami radzić? Znam Rękawkę bardzo dobrze i to naprawdę fajne miejsce. Do Podgórza ludzie przychodzą właśnie po to żeby nie mieć do czynienia z takimi złośliwcami jak ty
Dodaj komentarz / Utworz nowy watek
Agnieszka (2009-06-18 14:35:23, IP: 193.239.36.x)
Bardzo niemiła obsługa. Ja nie przeprowadzałam rozmowy kwalifikacyjnej, a i zamówienie było złożone, a potraktowana zostałam przez panią w okularach (strzeżcie się kto może!) jak dziecko, któremu daje się klapsa. Dobra kawa i piękny wystrój nie zwyciężą z brakiem ogłady i dobrych manier
Dodaj komentarz / Utworz nowy watek
aśka (2010-03-26 14:08:29, IP: 91.150.222.x)
Jak dla mnie, ta knajpa jakiekolwiek czasy świetności już dawno ma za sobą ;/
Kamil (2011-07-29 15:25:47, IP: 83.29.146.x)
Byłem tam 3 dni temu, poprostu koszmar!!!!
Nikomu nie polecam tego miejsca, obsługa nie miła, ogólnie to przeszkadza im to że w ogóle ktoś tam przychodzi. Ta pożal się Boże właścicielka też nie lepsza, każdy gość jej nie pasuje. Mam nadzieje że szybko zakończy działalność to coś co się nazywa cafe!!!
Dodaj komentarz / Utworz nowy watek
ramka (2011-09-27 00:03:32, IP: 87.239.216.x)
a ja tam pracowałam, i powiem tak:
z właścicielką dogadać się albo idzie, albo nie idzie/ na pewno robi (robiła w tamtym czasie) ciśnienie na klientów by każdy cos zamówił i było przyzwalanie wypraszania klientów, miłych, eleganckich, ale bez zamówień, bo czekali na... kogoś,coś? poza tym poza tym często przesiaduje w kawiarni, a bywa niemiła, wzrok ma zimny, widziałam czasem, jak patrzy na klientów. nie polecam, chyba ze Pani A.P. przestanie tam przesiadywać, bo to bez sensu
Monia (2013-05-09 00:19:12, IP: 83.18.119.x)
Byłam tam kilka razy... brudno i nieciekawie.Szmaty na scianach, zupełny brak klimatu, tylko muzyka O.K. Pani obsługujaca niesympatyczna. Ogólnie miejsce mogloby byc ciekawe ale nie jest
margaret (2013-08-08 01:33:43, IP: 95.155.64.x)
Knajpa sprawia wrażenie tymczasowości. Meble każde z innej parafii. Kompletnie przypadkowy dobór dodatków. Drabina, jakieś rozwalone farby, stare zakurzone gazety. Pani obsługująca poprawna, nieinteresująca się w ogóle klientem. Zajęta sobą. W kącie jakaś stara maszyna do kawy nie działająca. Prowizorka kącika dla dzieci... Śmierdzące fotele i zatęchła atmosfera. Nie polecam!
Dodaj komentarz / Utworz nowy watek