Logo
knajpy.krakow.pl
środa, 22 maja 2019 

Forum o Krakowie

Find a place
Random photo
Lizak
Kliknij by wyświetlić informację o knajpie
gallery >>


Alchemia

Przejdz do wizytówki lokalu
Zobacz pozostale fora!

Wasze opinie Utworz nowy watek

Zespół knajpy.krakow.pl nie odpowiada za treść komentarzy, zastrzegamy sobie jednak prawo do usuwania bądź skracania ich treści jeśli jest niezgodna z regulaminem forum. Dane osób umieszczających komentarze są logowane i w razie naruszenia prawa lub dobrego imienia osób trzecich mogą zostać przekazane odpowiednim instytucjom.
monia (2004-01-11 04:56)
Supcio knajpka i niepowtarzalny klimat, niestety rzadko tam bywam, bo z kazimierza noca nie za bardzo jest jak wracac...poszlam tam pierwszy raz dzieki ksiazce "Smak świeżych malin" - ale naprawde WARTO:-) PS. nawet raz siedzialam przy jednym stoliku z p. Tomaszem Raczkiem:-)
Blue (2004-02-13 02:48)
iiiii... moja ukochana knajpka! jak tylko jestem w krakowie to lece tam od razu :) szkoda ze w wawie nie ma takich knajpek... :( przeprowadzam sie do kraka :P
ola (2006-06-30 14:55:04, IP: 83.7.137.x)
we wtorki zawsze na kwausie do alchemii między wykładami, jak to dobrze czasami studiować na KSW, przynajmnie do Alchemii blisko:) a atmosfera cudna, szczególnie w ciagu dnia kiedy nie ma dużo osób
Dodaj komentarz / Utworz nowy watek
Mario (2004-01-15 04:39)
Wróciłem do tego niesamowitego miejsca po dwóch latach a wtedy było pełno ludzi więc w klimat nieziemski nie miałem się jak zatopić. W pierwszy weekend po Sylwestrze zasiadłem wraz z Legendą w pierwszym pomieszczeniu delektując sie trunkami i słuchając ciepłych brzmień jazzo podobnych...upłynęło 5 godzin.....wrócę z pewnością bo człowiek zapomina w tym miejscu ...po prostu zapomina...cudowna !
koneserka (2004-01-16 08:28)
niestety knajpka nie godna polecenia - w kazdym razie performanc'e ktore sie tam od czasu do czasu odbywaja sa beznadziejne - jesli ktos nazywa to sztuka to ja dodam podworkowa hmm pozatym klimat chyba tylko do sponiewierania sie:)
Mister JO (2004-01-19 22:05)
Coraz gorzej.Nazywany Mc.Donald'em Kazimierza.Odniesiony sukces lokalu przewrócił w głowie włascicielom i personelowi,który w zasadzie w całości nadaje się do wymiany.Np. po zamówieniu zestawu piw barman(mały,łysy,kolczyk w uchu)patrzy w sufit i rzuca jakas kwote,której z powodu braku powszechnie dostępnego cennika nie jesteśmy w stanie zweryfikować.Popołudniu możemy stać przy barze bez końca, żaden osobnik z personelu się nami nie zinteresuje.Nocą zaś przydała by się kontrola Sanepidu w WC!
Alinoe (2004-04-09 10:27, IP: 212.244.22.x)
Faktycznie, z tygodnia na tydzień obsługa staje się coraz bardziej nieuprzejma. Zamówienie grzanego piwa, skończyło się trzykrotnym powrotem do baru, gdyż dopiero wtedy udało się im je zagrzać... mam nadzieję, że ktoś pójdzie tam po rozum do głowy i popatrzy co się dzieje. Szkoda było by tego miesja - kiedyś było dużo lepsze
leonia (2004-05-19 00:05, IP: 149.156.34.x)
alchemia stała się instytucją, której przerób skoczył z obrotów dużych na monstrualne a tym samych straciła klimat niepowtarzalności , jaki miała jeszcze rok, dwa lata temu... nie potrafię zrozumieć zachwytów i roztaczania aury kultowości wokół tego miejsca
Dodaj komentarz / Utworz nowy watek
Yoostyna (2004-06-13 04:41, IP: 81.186.226.x)
Witam.Alchemia to super knajpka z ekstra klimatem, byłam wczoraj na "Królowej nocy" Janusza Radke i było cudownie! Polecam :) Fajny wystrój, jakby czas się tu zatrzymał. Pozdrawiam
Dodaj komentarz / Utworz nowy watek
Marisa (2004-07-15 00:40, IP: 212.244.43.x)
Jest miło.Fajny klimat
Johann (2004-12-11 11:32, IP: 193.86.30.x)
To "Adolfik": IDIOTE!!
Kulka (2005-05-19 09:47:14, IP: 80.48.59.x)
Alchemia jest czaderska.Byłam tam jeden raz w życiu, ale wspominam gorąco ten intrygujący klimat. Spędziłam tam bardzo miłe chwile
Dodaj komentarz / Utworz nowy watek
ewela (2005-02-04 11:41:36, IP: 83.17.31.x)
jak dla mnie szkoda drogi!!! Beznadzieja powaga!!! Pozdrawiam wszystkich
bolec (2005-02-10 10:21:28, IP: 83.29.18.x)
buraczana bramka zwlaszcza blond wyszczyżony jełop:))) żarty.pozrówka dla cięzko pracujących bramkarzy buhahaha ( nie leżcie całymi nocami jajami do góry) narazie
Dodaj komentarz / Utworz nowy watek
ełgi murek (2005-07-23 02:27:18, IP: 80.55.115.x)
na moj gust bardzo sympatyczne miejsce, posiadajace kulturalna, wysublimowana mila pbsluge, warto wpasc chociaz na jedno piwko, a poza tym to bardzo polecam kino na dole i ostatni rzad :) pzdr
Yukari (2005-11-14 10:21:48, IP: 83.30.53.x)
Pysznie :]!! Bylam rok temu (czemu nie mieszkam w Kraku???!!!) i akurat z kumpela trafilysmy na swieto wina..Bylo pieknie...cudowny klimat..Tylko ubikacje w fatalnym stanie - slalomem przez kaluze..ale nie zaluje;)Jak tak teraz mysle to mialysmy szczescie ze nam sie udalo wcisnac w stoliczek.Straszna kupa ludzi byla :/
Dodaj komentarz / Utworz nowy watek
GYJ z cracovi (2006-02-27 11:18:53, IP: 195.238.247.x)
Klimat iest wspaniały te łyse pały które wracaja z meczu z cracowi . Małe mordobicie to standart .no ale jak by to wygladało na żydoiwskim podwórku .Chłopaki gdzies musza odreagowac nie ma too jak swojskii teren i klimaty .Dlatego kocham ta knajpke
Dodaj komentarz / Utworz nowy watek
pozdro dla santa klosa (2006-05-16 08:53:20, IP: 83.16.5.x)
sory ale jak koles wyciaga noz na laske to ochronai stoi i sie przyglada pozdro frajerom, policja za rogiem, powinni wam jaja poobcinac
Dodaj komentarz / Utworz nowy watek
(2006-05-16 15:11:41, IP: 83.16.5.x)
Dodaj komentarz / Utworz nowy watek
Już nie z Kazimierza :) (2006-05-22 15:10:36, IP: 149.156.124.x)
Alchemia..hmmm, to juz nie to samo co kiedys...2, 3, 4 lata temu... Kochałam to miejsce całym sercem, spędzałam tam każdą wolną chwilę... Był tem czar i urok, niepowtarzalny urok... To co jest teraz niczym się nie da porownać do Alchemii "przed remontem". Szkoda, teraz to już tylko jedno z wielu miejsc na Kazimierzu... A co do obsługi, Wini już nie ma, Feluś zostawił to miejsce także - to chyba też o czymś świadczy. A może z Alchemii najzwyczajniej się wyrasta, czar pryska... Puch, zgasła lampka
Dodaj komentarz / Utworz nowy watek
dolfuss (2006-07-22 16:06:45, IP: 62.179.64.x)
spoko knajpka. czasami tam bywam
basia (2006-08-09 03:12:33, IP: 194.106.194.x)
Faina knajpka! Szczegolnie poznym wieczorem, kiedy na ulicy ulewa, a ty siedzisz sobie i ciagniesz jedno piwko przez 2 godziny. Nigdy nie pilam tak dlugo 0,5 Zywca! :)
Tora (2007-02-24 08:49:49, IP: 81.219.244.x)
To ja mam pytanko - ile osób może pomieścić ta knajpa? A jak ktoś zna cenę wynajmu na 18-stkę, to też by było super!
kasia (2007-12-08 11:10:36, IP: 212.87.241.x)
to tam wypilam pierwszy sok z "ksieciem"to bylo cieple sierpniowe popoludnie..i te stare krzesla...a ksieciu lubil antyki..:)..tak bylo za pierwszym razem w alchemii...za drugim razem...pilismy czerwone winko, a ksieciu czekal w 3 sali a to byl juz wieczor:)...zapewne jeszcze tam wroce
bojanek (2008-04-28 13:26:26, IP: 134.102.123.x)
no, co tam duzo gadc. forsa uderzyla wlascicielom do glowy i juz!
krakowfil (2009-09-17 11:02:21, IP: 89.231.108.x)
kocham to miejsce. za wyjatkowa i niepowtarzalna atmosfere, za wystroj, za... wszystko! tyklo mozna by bylo stworzyc cos a la menu, chociazby wypisac na scianie, bo mam dosc pytanai sie kelnerek niezbyt przyjemnych co jest i za ile:/
Dodaj komentarz / Utworz nowy watek
wredna_do_bolu (2008-07-16 23:52:07, IP: 89.78.141.x)
na Kaziemierzu sa dwie rownorzedne knajpy Ptaszyl i Alchemia. Caly klimat, ludzie superrrrrrrrrrrrrrrrr. Uwielbiam to
Dodaj komentarz / Utworz nowy watek
piotr (2010-01-06 16:47:02, IP: 93.159.142.x)
knajpka super można posiedziec pogadać poprostu trzeba iść i zobaczyc
Dodaj komentarz / Utworz nowy watek